Miejsca które chcę odwiedzić

Jakiś czas temu pisałam tutaj o mojej liście Before I Die. Wtedy nie uwzględniłam w niej miejsc, które chciałabym w swoim życiu zobaczyć. Tych miast i krajów jest naprawdę sporo. Ktoś mógłby powiedzieć, że nawet za dużo jak na jedną osobę. Jednak ja lubię marzyć i stawiać sobie ambitne cele. Wątpię, czy zrealizuję absolutnie WSZYSTKIE punkty mojej listy, ale wierzę, że jestem w stanie zrobić to z większością z nich. W końcu wszystko zależy od nas, a ograniczenia są tylko w naszych głowach, prawda?

MIASTA, KTÓRE CHCĘ ODWIEDZIĆ:

1. BERLIN – planuję wybrać się tam we wrześniu i trzymam kciuki, żeby się udało!

2. LONDYN – jak na miłośniczkę języka angielskiego przystało

3. WENECJA – w sierpniu!

4. WERONA – w sierpniu!

5. RZYM

6. WATYKAN

7. BARCELONA – moje największe dream destination!

8. LIZBONA

9. MOSKWA

10. NOWY JORK

11. MANCHESTER

12. WIEDEŃ

13. WILNO

14. LWÓW

15. PARYŻ

16. MEDIOLAN

17. ATENY

18. BRATYSŁAWA

19. BUDAPESZT

20. TOKIO

21. FLORENCJA

22. PADWA

23. DREZNO – można jechać w każdej chwili, bardzo daleko nie mam

POLSKIE MIASTA, W KTÓRYCH JESZCZE NIE BYŁAM, A CHCIAŁABYM:

1. GDAŃSK

2. ZAMOŚĆ

3. ŁÓDŹ

4. POZNAŃ

5. TORUŃ

KRAJE:

1. WŁOCHY – niebawem!

2. SZWECJA

3. NORWEGIA

4. DANIA

5. FRANCJA

6. HISZPANIA

7. PORTUGALIA

8. GRECJA

9. ROSJA

10. BUŁGARIA

11. USA

12. EGIPT

13. BRAZYLIA

14. CHINY

15. JAPONIA

16. AUSTRALIA

OBIEKTY:

1. PAMMUKALE W TURCJI

2. PIRAMIDY W EGIPCIE

3. MACHU PICCHU

WYSPY:

1. MALTA

2. KRETA

3. IBIZA

W sumie nazbierało się 49 punktów.

A Wy jakie miejsca chcielibyście odwiedzić?

3 uwagi do wpisu “Miejsca które chcę odwiedzić

Skomentuj

