Trójmiasto w obiektywie

Niedawno odwiedziłam Trójmiasto. Spełniło się moje kolejne podróżnicze marzenie i śmiało mogę je odhaczyć z listy miejsc, które chcę zobaczyć. Oprócz tego byłam też w Warszawie. Jednak bardzo krótko i udało mi się jedynie wejść na taras widokowy w Pałacu Kultury i po raz kolejny wybrać się do Muzeum Powstania Warszawskiego (najlepsze muzeum ever!)

Wracając do Trójmiasta, był to świetny wyjazd. W Gdańsku zwiedziliśmy Stare Miasto, Bazylikę Mariacką, weszliśmy na wieżę widokową. Byliśmy w dwóch muzeach: Bursztynu (które szczególnie mi się spodobało) i Historii Miasta Gdańska, które znajduje się w Ratuszu. Przeszliśmy przez ulicę Długą, Złotą Bramę, no i oczywiście zobaczyliśmy Posąg Neptuna! Widzieliśmy Pomnik Poległych Stoczniowców i Stocznię Gdańską, a potem pojechaliśmy na Westerplatte.

W Sopocie weszliśmy na molo, zwiedziliśmy Operę Leśną. A w Gdyni zobaczyliśmy okręty ,,Błyskawica” i ,,Dar Pomorza” oraz byliśmy w akwarium.

No i oczywiście zrobiliśmy mnóstwo zdjęć!

blog4

      blog5

blog2

7 8 9 blog6

IMAG0094

IMAG0089

IMAG0091

12

11

10

Instasize_0922095400

Instasize_0921205149

19

blog1

blog3

To już wszystkie zdjęcia z przepięknego Trójmiasta. Tym, którzy nie byli, polecam i rekomenduję. ; )

Jedna uwaga do wpisu “Trójmiasto w obiektywie

  1. Wychowywałam się w tamtych stronach. Gdańska starówka już zawsze będzie kojarzyła mi się z czasami dzieciństwa. Sopot z niezapomnianymi chwiali. Wspaniałe zdjęcia, które z pewnością rozbudziły moją tęsknotę.

    Lubię to

Skomentuj

