Wielki powrót

Strasznie długo mnie tutaj nie było. Strasznie stęskniłam się za blogowaniem. I strasznie chciałabym tym razem wytrwać i znaleźć czas na regularne umieszczanie postów.

Nie blogowałam dwa lata. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: czas.

W październiku 2015 zaczęłam studia i przeprowadziłam się do Wrocławia. Studia, nowe miejsce, nowi ludzie, poznawanie siebie i innych. Musiałam poświęcić mnóstwo czasu na naukę, a moje wyobrażenia o studiowaniu zderzyły się z rzeczywistością.

Naprawdę sporo się działo przez ten czas. Zaczęłam uczyć (innych!) angielskiego, czego nigdy nie chciałam robić. Potem doszłą do tego nauka przedszkolaków. Poznałam moją bratnią duszę. Zaczęłam chodzić na siłownię. Przeszłam na dietę paleo. Polubiłam chodzenie po górach. Przeszłam Berlin na piechotę. Dużo straciłam. Dużo zyskałam. Zaczęłam mieć problemy z kręgosłupem, a co za tym idzie rozciągać się, spróbowałam jogi, zaczęłam bardziej o siebie dbać. Wszystko się wyprostowało. Potem znów się poplątało. Ten rok akademicki był dla mnie dość trudny.

To tak w skrócie. W najbliższym czasie zamierzam napisać coś więcej o diecie paleo, mojej nowej zdrowej filozofii życia, o tym co podoba mi się w uczeniu innych.

Ten rok akademicki się skończył. Teraz nadchodzi nowe. Zmieniam mieszkanie, okolicę, zaczynam kolejny cudowny etap w moim życiu. I wracam do pisania.

Skomentuj

