Lista wakacyjnych planów

Jako, że sesja dobiegła końca i wreszcie mam wakacje, mogę cieszyć się latem i robić inne rzeczy niż studiowanie. Zainspirowana postami Life Managerki i Gosi Mostowskiej, postanowiłam stworzyć swoją własną listę wakacyjnych planów.

Wiadomo, że nie wszystkie z nich da się zrealizować, bo z planami bywa tak jak z postanowieniami noworocznymi – często zakładamy, że zrobimy więcej niż jesteśmy w stanie wypracować. Ale myślę, że jeśli zrealizuję chociaż połowę tych planów, to będzie dobrze.

Co to za plany?

Nadrobić zaległości

Chodzi mi tutaj zarówno o zaległości książkowe, filmowe, serialowe i spotkania ze znajomymi. Jeśli chodzi o książki, w ciągu roku akademickiego musiałam czytać lektury z kanonu literatury angielskiej i amerykańskiej (kiedyś będzie o tym post!) i nie zawsze miałam tyle czasu, ile bym chciała, żeby czytać to na co mam ochotę. Ostatnio we Wrocławiu odkryłam świetną bibliotekę z mnóstwem nowości, więc zdecydowanie tego lata będę mieć co czytać. Seriale, w których mam zaległości to: Pretty Little Liars i Wikingowie. Oprócz tego ostatnio zaczęłam Piratów i chciałabym obejrzeć The Crown.

Podróżować

Uwielbiam podróże każdego rodzaju: i te małe, i te duże. W tym roku czeka mnie jedna duża podróż, ale to dopiero we wrześniu. Jeśli chodzi o te małe, to w tym roku na pewno spędzę mnóstwo czasu w Kotlinie Kłodzkiej, planuję pojechać do Karpacza i wejść na Śnieżkę, no i z racji tego, że się przeprowadzam, eksplorować nową dzielnicę, Park Popowicki i odwiedzić nowo otwartą miejską plażę.

Robić więcej zdjęć

Zauważyłam, że przez ostatni semestr mój instagram świecił pustkami. Teraz chciałabym to zmienić. Robić więcej zdjęć z moimi najbliższymi i uwieczniać cudowne wspomnienia.

Jeszcze bardziej wgłębić się w dietę paleo i eksperymentować w kuchni

Chciałabym znaleźć kilka nowych przepisów dla bezglutenowców, wypróbować nowe rodzaje mąk (na przykład gryczaną) i zrobić własne mleko kokosowe. W te wakacje planuję napisać też post na temat mojej historii z przejściem na dietę paleo.

Codziennie praktykować jogę

Kiedy miałam problemy z kręgosłupem, dzięki mojej przyjaciółce odkryłam kanał YT Gosi Mostowskiej i zaczęłam swoją przygodę z jogą. Bardzo mi się to spodobało i praktyka jogi okazała się zbawienna zarówno dla mojego zdrowia fizycznego i psychicznego. Chciałabym praktykować jogę codziennie i póki co jestem na dobrej drodze.

Wakacyjne Wyzwanie Językowe

Wakacje to czas odpoczynku, ale podczas tych trzech miesięcy chciałabym znaleźć czas i podszlifować mój niemiecki. Zabiorę się za to, kiedy tylko uspokoi się zamieszanie z moją przeprowadzką.

Próbować nowych rzeczy

Chodzi mi o nowe doświadczenia, miejsca, ludzi, jedzenie. Tak, żeby nie było nudno i żeby stale poszerzać swoje horyzonty.

To już cała lista moich wakacyjnych planów. Relacja tu i na Instagramie 😉

 

Skomentuj

